omerim32 Kızlar 26/ 2 hamıleyım gecelerı ıc camasırım ıslak oluyor. Renksız. Ter mı suyum mu gelıyor akıntı mı anlamadım😰
ayemzeyzey12 omerim32 benm suyum azalıyordu ve öyle bir durumum vardı sürekli çamaşır değiştiriyordum doktora syledm baktı akıntı dedi isterseniz bir söyleyin işiniz rahat eder
Elfidaa omerim32 aynı şekilde 26.haftada bende öyleydim Dr gittim bu haftada böyle akıntı normal su değil dedi😊
QueenMommy omerim32 Canım sanırım normal 26 haftalıgım aynı dediğin şey bendede var yarın gidince sorucam doktoruma ama normal oldugunu düşünüyorum su değildir
Beybisininannesi omerim32 bende de oluyor 🤷🏻♀️ Gecen sordum Doktorum suyuna baktı gayet iyidi Muhtemelen akıntı ya da idrar kaçırıyorsun dedi Ama yinede temkinli olup baktirin
Ebru07 Artık bebek mesaneye baskı yaptığı için idrar sızıntısı olabilir canım benim genelde hep öyle oluyor yataktan tuvalete gidinceye kadar kaciyor çok zor valla 🙄🙄 ama yine takip et doktoruna sor su azlığı var mı diye
omerim32 Ebru07 ama ıdrar bıraz daha renklı olur ya benımkı renksızddı. Bı de kontorulum en son gıttıgımden 6hafta sonrasına verdıyanı sımdı bır hafta kaldı o zamana bısy olur mu kı?
omerim32 Elfidaa aa oyle mıymıs ıyı barı pekı ultrason a bakıp mı buna krar verdı hanı suyu ölçüp falan
omerim32 Elfidaa aynıyız dıye sormak ıstıyorm canım ben bu ıkı uc gundur bebegın hareketlerını gobek delıgımden asagıda hıssedıyorum senınde oyle mı
omerim32 QueenMommy aynıyız dıye sormak ıstıyorm canım ben bu ıkı uc gundur bebegın hareketlerını gobek delıgımden asagıda hıssedıyorum senınde oyle mı
Elfidaa omerim32 evet canım aşağıda hissediyodum hem de ıslaklık görünce o yüzden korkup gittim zaten Dr a
QueenMommy omerim32 Bazen orda bazen karnımda bazen sağımda değişiyo canım çok hareketliler bu haftada
omerim32 Beybisininannesi haftaya kontrolum başka bı ıle gıdıyorum Allah korusun bır hftadan bısey olur mu acaba😞
Beybisininannesi omerim32 yani hayır derim birşey olur vebaline girerim canım.. ama çok ıslanıyorsa altın bence baktirmanda fayda olur
omerim32 Elfidaa sunu merak ettım doktor dırekt bu haftalarda normal su degıl mı dedı yoksa ultrasondn baktıkten sonra mı normal dedı