sudamlasi ya ne kadar üzücü hayır şekli geçtim rahatsız ediyor ya ağırlık ağırlık :(
Cigdemoyku ya kötüymüş bu durumlar göğüs sarkar estetik, normal doğum sonrası genişleme estetik ol heryerimiz bozuluyor ya. Bazı kadınları görüyorum Doğum yapmış çocuğu var ama genç kız gibi :( nasıl yapıyorlar anlamıyorum. 38 beden giyiyordum daha göbeğim bile büyümeden 40 ben oldum