Ozie1993 gulesra 40 haftalık oldum az öncede 7 tane hurma yedim 😅 harekette ediyorum sürekli yok anam gelmiii
Dnz41 Perşembe ben de 40+0 olan bir de ben varım suni sancidan da korkuyorum umarım bize de hayırlı dogumlar nasip eder rabbim🤲
Eymen72 gulesra amin canım Allah in izniyle atlatirsiniz İnsallah emin ol o gündür çekiyorsun ama sonunda değiyor şuan o sancım aklıma bile gelmiyor sadece ameliyat yerim ağrıyor okadar
Eymen72 gulesra evt normaldi 9 cm ye kadar açıldı amaa bebek kafasini ters çevirdi zorlandım baya çıkmadı. Sezeryan oldum