caghan_annesi Ayaz_Kuzum yani çizim dediğim hani ana sayfada bebişin nasıl olduğunu gösteren resim varya onu söylemek istedim 🥰
Glsh14 buketkartal canim bende 10.haftada cilek yaziyor.su an 9+6 yiz yani kiraz.ama adet tarihimi one alip bakiyorum merakimdan o zman cilek cikiyor☺️
Sevinc-Berke caghan_annesi Bizde pazı büyüklüğündeyiz 35+3 günlük olduk 😍🐣 Biz Perşembeden perşembeye haftamızı dolduruyoruz bakalım bu önümüzdeki perşembe ne olacaz bende merak ediyorum her hafta 🤰🏻🥰👣
Sevinc-Berke caghan_annesi Hahah 😂 yok canım herkezin regl tarihi farklı o yüzden farklı günlerde haftasını dolduruyor bazılarında regl günü aynı olur öyle aynı günde değişir 🥰🤗