caghan_annesi Mom3834 nolur geçsiin hele de benim gibi sıkıntılı hamilelik yaşayanların😂 sağlıkla gelsin inşallah canım 😇
buketkartal caghan_annesi Çarşamba günü inşallah gösterirse cinsiyetini öğreneceğim 🥳🥳 sizlerin kaçıncı haftada gösterdi bebişler kendilerini 🥲
Papatyaa38 caghan_annesi aynen sonlara gelindi valla son 20 gün gosderiyor uygulama normal dogum istiyorum belki daha az var cok sitrese girdim ya 😊
Ayaz_Kuzum caghan_annesi 13+6 🍋nuz🥰 1 saat kadar sonra belli olur yurt dışında olduğum için 2. Güne geçmedik daha☺️ Acaba ne olcaz?☺️ Yanılmıyorsam 13 ün başında şeftali çıktı sonra limona döndü😅
caghan_annesi Ayaz_Kuzum saat girer girmez bak hemen uygulamanın en sevdiğim yanı bu heralde 😅😂 bide bebek çizimlerini görmek 😅
buketkartal GriMavi bende de 10. Haftada ilk incir göstermişti sonra değişmişti bi gariplik var uygulamada 😟
GriMavi buketkartal aynen öyle şimdi siz yazınca fark ettim 😊neyse saglıklı olsunlarda hangi meyve olursa olsun ne diyim
Glsh14 buketkartal canim bende 10.haftada cilek yaziyor.su an 9+6 yiz yani kiraz.ama adet tarihimi one alip bakiyorum merakimdan o zman cilek cikiyor☺️
caghan_annesi Ayaz_Kuzum yani çizim dediğim hani ana sayfada bebişin nasıl olduğunu gösteren resim varya onu söylemek istedim 🥰