Yeni spinal sezaryan oldum bugün taburcu oldum herkesin doğumu farklı bence bende çok araştırdım aşırı korkum vardı ama o kadar güzel geçti ki sakinleştirici yaptılar bana doğum anında zaten ağrı kesiciler kesiyor ağrısını ben yatmadım yürüyüş yaptım bol sıvı kayısı kompostosu rezene çayı çok şükür beklediğimden çok iyi geçti