Bende 17+4 um bulantım çok oldu 55 ile hamile kaldım şuan 52 yım ama gerçekten dikkat ediyorum günde 3 litre su içiyorum nerdeyse paketli ürün tüketmiyorum gece yemesi yapmıyorum daha çok bebeğe faydalı olucak şeyler yiyorum muz kaşar peyniri sebze kuruyemiş tarzı şimdilik iyi gidiyor bakalım sonra ne olur bilmiyorum