Merveonay Biraz sert değil misiniz 😀sanki ama bayıldım size net insanları çok seviyorum 🥰
Ama normal çok normal 3. Gebeliğim olacak doğumu o anı çok seviyorum ama arkada evlat olunca da insan ya aksilik olurda birşey olursa diye korkuyor ameliyat da olsa netice de riskli olabiliyor her ameliyatın riski var normal doğumda da kanama , tansiyon gibi problemler meydana gelebiliyor yani iki doğumda bu yüzden insanı korkutabiliyor çok normal ben bile bu kadar hevesli ve korkmuyorken içten içe çocuklarıma bakınca böyle bi garip oluyorum