Minicikkiz inşallah cnm bnm benim ağrım vardı ama sırt fln ama rahattım yani tabi sonunda çektim baya acı ve sancının etkisini dogumdan sonra hala çekiyodum suni sancıyı her bebek emmesinde baya kanamam da oldu şükür şuan iyiyim ozmana göre darısı siz ve sizin gibi isteyenlere 🥰