Nsnrsfglu Bebisiannesi amin hepimize nasip etsin inşallah☺️ bende çok araştırdım. İstanbul’daki doktorum gibi bulamazsam diye korkmuştum hatta ama dediğim gibi memnun kaldım içime sindi gayet.
Bebisiannesi Nsnrsfglu şimdi baktım hesabına, ben tüp bebek ile gebe kalanlardanım ve tüp bebek doktorumda takip edenler arasında
Nsnrsfglu Bebisiannesi öyle güzel anlatıyor ki ben sezeryan istiyorum ama normal doğuma ikna olacağım nerdeyse 😂
1114 Bebisiannesi normal doğum öneriyor ama benim ilk sezeryan diye düşünmedik hiç ama keşke normal doğum yapsaydın dedi
Bahar0102 Bahar0102 Bebisiannesi Ewet cnm yoğunluğa göre bekleyebiliyorsun ama doktorumdan çok memnunum riskli gebelik olduğu için beni hemn görünce içeri aldırıyor