Bebisiannesi Arkadaşlar merhaba, 7+1 deyim. Ama bir türlü doktora karar veremiyorum. Normal doğum istiyorum ama bildiğim tüm doktorlar sezeryancı. Önerebileceğiniz Doktor var mı?
Nsnrsfglu Bebisiannesi bende uzun araştırmalar sonucu algomed de Gülşah dalgacı ya gittim. Doğum için farklı şehirden geldim çok memnun kaldım. Çok güzel uzun uzun ilgileniyor. Normal doğum öneriyor .
Bahar0102 Bahar0102 Bebisiannesi Ewet cnm yoğunluğa göre bekleyebiliyorsun ama doktorumdan çok memnunum riskli gebelik olduğu için beni hemn görünce içeri aldırıyor
Bebisiannesi Nsnrsfglu peki muayene için çok bekliyor musunuz? Ben çalıştığım için uzun süreli izin alıp gidemem 😕
Nsnrsfglu Bebisiannesi ilk defa gittim bende hastane kalabalıktı evet ama randevu alıp gittiğin için çok bekleyeceğini düşünmüyorum. Ben hemen girdim .
Nsnrsfglu Bebisiannesi 27.haftadayim ben . Doğuma ailemin yanına geldim. Gülşah hanım çok güzel ilgilendi odaları gezmek istedim bir ebe arkadaşa yönlendirdi odaları doğumhaneyi gösterdi sağolsun. Çok memnun kaldım ben.
Nsnrsfglu Bebisiannesi evet. Doktorun sosyal medya hesabından inceleyin bir isterseniz. Bende ordan bulmuştum
Bebisiannesi Nsnrsfglu maşallah allah kucağınıza almayı nasip etsin kolaylıkla🤲 Orayı değerlendirebilirim ben biraz pimpirikliyim korkuyorum ondan çok didikliyorum galiba🥺
1114 Bebisiannesi normal doğum öneriyor ama benim ilk sezeryan diye düşünmedik hiç ama keşke normal doğum yapsaydın dedi
Nsnrsfglu Bebisiannesi amin hepimize nasip etsin inşallah☺️ bende çok araştırdım. İstanbul’daki doktorum gibi bulamazsam diye korkmuştum hatta ama dediğim gibi memnun kaldım içime sindi gayet.