Merinosunannesii bakalım onu doğumdan sonra alıcam sanırım, dr um elektronik almamı önerdi, gerekirse o gün içinde alırlar getirirler, bazı arkadaşlarım hiç almadı pompa emzirmede sorun olmadığı için , ben de gereksiz masraf yapmak istemiyorum açıkçası, çünkü ucuz değil alacağımız şeyler de, devir tasarruf devri 😕