Asrinbaby bizimde bir hafta önce ikinci yılımız bitti. Uzman yardımı aldım ben. Yani sizin o kadarlık bi sorununuz yoktur bence çünkü en azından kendiliğinizden yapabiliyorsunuz. Ben şuan hamile olduğum için kendimi kasarım diye o taraflı olmuyoruz inşallah başa dönmem çok korkuyorum başa dönmekten