ElaErdem merhabalar benimde en büyük korkum sezaryendi ama hiçte öyle değilmiş.
1.sondayı uyuşturduktan sonra takıyor ve hissetmiyorsunuz.çıkarırken kasmasanız kendinizi ordada acı hissi olmayacaktır
2.iğne olayı parmağınıza iğne batar gibi çok hafif bir acı oluyor.önce zaten uyuşturuyorlar o bölgeyi sonra iğneyi yapıyolar
3.vücuda dokunduklarında karıncalanma hissi gibi çok nadir hissediyorsunuz sonra zaten hissetmezsiniz.
Hiç korkup kendinizide bebeğinizide sıkıntıya sokmayın.Allahım yardımcınız olsun sağlıkla bebeğinizi kucağınıza almanız dileğiyle☺