Didemmmmm Dermin öncelikle geçmiş olsun. Canım ama kısa saç ciddi anlamda yakışmış😉 benim de hamilelikten önce saçlarım hiç uzamıyordu. Restorex marka sarmaşık özlü bitkisel şampuanı ve kremini aldım ve çok güzel bir şekilde uzuyor. Denemeni tavsiye ederim
Dermin irem16 https://www.hizliresim.com/ril7dgs ayyy çok çok özledim saçlarımı offf off canım saçlarım 😢😢😢 uzun halide bu canım
Askiletotomsu Cicilibicili öyle mi ? Bende iki gün evvel sipariş ettim Saçlarım omuzlarimda. Uzatır mı ki İki ayda göğus ucuna kadar mesela ? Yani böyle tarif etmek biraz absürt oldu ama 😞
Ozgrwili Dermin bence uzamasin gayet cok guzel sarimsakli sampuan farmasi yada mecit efendi oonerimdir
Azizinannesi2 Dermin Bacım ne kadar şanslısın saçların uzun olsada güzelsin kısa ikende bana kısa yakissa bende bu model düşünüyorum ama yakışmıyor küt bile yakışmıyor hiç canını sıkma çok yakışmış 😍😍😍
irem16 Dermin valla kuzum o kadar güzelsin ki maşallah uzun da çok yakışıyormuş kolay kolay tün insana yakışmaz hem uzun hem kısa ama kısa saçla çok tatlı olmuşsun inan 🤗
Momlife1 Dermin çok güzelsiniz maşallah herkese yakışmaz bu kadar kısa saç kendimi düşünemiyorum bile
Cicilibicili Askiletotomsu aslında uzaması yapısına da bağlı tabi ama ben baya verim almıştım. Yorumları da zaten epey iyi. Umarım istediğiniz gibi sonuç alırsınız siz de