Bencede gayet güzel olmuş yakışmış benim de başımda egzama vardı bende kazıttım normalde çok yavaş uzardı 2 senede anca omzuma geldi hamile olduktan sonra şuan 30+4 günlüğüm belime indi aşırı uzadı hamilelikte kökü sizde boşverin uzadığı vakit uzasın hiç bişey kullanmyın bence tekrarlama ihtimali olabilir mantarın benim arada çok sinir sitres yaptığımda tekrarlıyor önceden çok üzülürdüm tekrarladığında artık takmamaya başladım sizde takmayın