Gürcan beye 530 TL ye baktırdık. Tüm organlarını inceledi 40 dk kadar sürdü. Rapor verdi. Organların videosunu CD ye çekti ki ileri de şikayet edilirse kendini sağlama almak için. Çok şükür bebeğimin tüm değer ve organları sağlıklı göründü ama bende memnun kaldım kendisinden. Zaten asistan falan değil periantolog kendi uzmanlığı yani. O nedenle bilgisi belli. Riskli gebelikleri de takip ediyor. İkiz bebeğe 700 TL fiyat verdi tanıdığımıza. (((Bence üniversiteye gideceğinize hiç gitmeyin daha iyi/ duyduklarımdan ötürü)))