Kinkof inan ki her doktoru denedim özellerde devlette ama kimseden memnun kalmadım eğer kalsaydım onunla doğuma kadar devam etmeyi düşünüyordum ama bulamadım. Bi daha hamile kalırsam bu süreci Van’da yaşamak istemiyorum gerçekten. Umarım doğumum iyi olur bende bi travma bırakmazlar. Bi bölge hastahanesi kaldı. Detaylıdan sonra orada iyi bi doktor arayacam bulursam tabi. Detaylıya da mecbur eşim dursun odabaş a gidecek gece öyle alacağım inşAllah bakalım 🤗