Cerenayyildiz dün gece hastanede yatmış bir 34+4 gebesi olarak bildiriyorum 👋🏻 Genital bölgede bıçak saplanması gibi olan sancılar normalmiş bebek kendini hazırlıyormuş ebe bana çatı muayenesi yaptı yani açılma falan var mı diye muayene etmek istedi (çünkü sancımda vardı) o arada bakalım normal doğum yapabilir misin diye baktı. Ama sanırım normalde 36 dan sonra yapıyorlar çatı muayenesini