38+6 olduk şu an benim 1 ay öncesinde çok ağrım vardı ayağımı kaldıramıyodum sürüklüyodum resmen yürümek için sonra geçti birden doktorum normal demişti o zaman için ağrın olunca parol içebilirsin dedi iyi geldi sonra ağrım geçti koşsam koşarım o kadar eski halime döndüm ama yaklaşık 1 haftadır aynı ağrı var hafif şekilde ama açılma yok Ağrı’da pilatesin etkisi var mı bilmiyorum hamlamıştım yine başladım çünkü