Deletedmom73711 Edaozencan Ben de gördüm silik bir çizgi var, daha çok yeni sanırım. inşAllah hayırlı güzel haberler alırsınız. Rabbim gönlünüze göre versin.❤️🦋
Edaozencan Eylulykdz kalp atışı yok dediler başka doktora gittim orda kalp atışını dinledim 2 hafta sonra kontrole gittiğimde kalp atışı yok durmuş dedi bu yüzden çok stres yaptım sürekli atıyomu atmıyomu diye strese girdim
Sevlll Benimde oğlumdan sonra iki kez kurtaj oldum inşallah hersey gönlünce olur bizede nasip etsin inşallah tekrar 🤲
Sineemiis Edaozencan ay var gibi insallah vardır ve sağlıklıdır benimde 26 kasım yumurtlamanın üstünden 10 gün gecti çok korkuyorum umarım benim de vardır benimde 4 kaybım var
Umutduru Edaozencan var gibi duruyor bence.Adetinize 4 gun varmış.Sanırim erken gebelik testi bu.Emin olmak icin kan verebilirsiniz sanırım cok yeni