Edaozencan Merhaba anneler ve anne adayları. Bat 25 kasım ama bugün erken gebelik testi yaptım pcosluyum geç döllenme olmuştur diye test yapmıyordum ama 2 gündür aşırı midem bulanıyor bugün daha çok tabi 30 temmuzda kürtaj oldum bu ayda klomen kullandım neyse 😇 heyecanlandım sanırım testimi ekliyorum çok çok silik bir çizgi çıktı daha çok yeni belki belki ben hayal görüyorum. https://www.hizliresim.com/q4prupv Bu testim bakıp yorum yapar mısınız ve dua etmenizi istiyorum 1 kimyasal ve 1 kürtajım var 2 yıldır evliyim ☹️
Birgul Edaozencan bi çizgi gördüm sanki çok silik, bence yarın kan verin hemen en doğru sonuç olur var gibi sanki☺️
Edaozencan Deletedmom4548454 inşallah şuan ağlamamak için zor tutuyorum kendimi umarım o bana tutunur ve benimle olur 😢
Deletedmom4548454 Edaozencan oyy kuzum benim öyle iyi anlıyorm ki seni. Insallah seninledir insallah seneye bu zamanlar kucagında olur seninle olur darısı bana ve tüm isteyenlere olsn 😔 ben görüyorm bariz belli ama cok minnak sanırım annesi😍
Edaozencan mom130 evet yaptım sonra çıkmadı sandım direk söktüm ışığa tuttum ve orda bi silik bir şey vardı tekrar baktım yok dedim sonra tekrar ışıkta baktım vardı 😢
Edaozencan NeseA progestan kullanmalı mıyım? Diğer gebeliğimde kullanmıştım riskli olsuğu için yine aynısı olurmuolmaz mı bilemiyorum tabi ama önlem amaçlı
NeseA Edaozencan canım vallah ben onu bilmiyorum inşallah bilen bilir net cevap verir sana gönlünü ferah tut😘
Edaozencan Tazeanne0134 inşallah çift sayıları görebilirim 😢 9. Haftamda kürtaj olmuştum şimdi progestan kullansam sorun olur mı ki
Tazeanne0134 Edaozencan onu bilmiyorum canım ama yarın kan ver dra gidince söyle o mutlaka sana verecektir