Mom54544 Aag06 ama olabilir senin stresin geçmiştir yansıtma çocuğa minnacık bebe o daha kendin yasa stresini sinirini gerginligini 😁
Mom54544 alparslanannesii1661 İnsallah bacım halin kalmaz yoksa kıpır kıpır benimki ömrümü yoyo evde ne halt edicem yarın geldiğimde bilmiyorum iyice kudurdu burda 😂
La_Liberte Aag06 yatağa girmiş ağlamaktan gözü şiş bir şekilde yazıyorum 😅 anamı ağlattı üstüne de babamı 🤦🏼♀️ Geçmiş olsun cümlemize 😅kuzuya da geçmiş olsun burnunu sevsinler ❤️🧿
Mom54544 alparslanannesii1661 daraldı yeri ondandır sagliklica gelseydi bı Allah’ın izniyle son günler ben çok stres oluyodum hareket etmediginde ya
Mom54544 alparslanannesii1661 uyanmalik oldu bekliyorum uyanır diye ama uyuyo sıpa banyo yaptircaz annemle yarın akşam sincan yolcusuyum gelmeden pasağını temizlesin ananesi 😂