Eymenensari öyle tabi evet. Benimde kan testlerim yapıldı, herhangi bi problem çıkmadı çok şükür. Rahim ağzı esnekliği varmış sanırım. Şimdi bu gebelikte dikiş atılması gerekecek muhtemelen o yüzden henüz 4 haftalık olmasına rağmen hemen kontrole gitmek istiyorum.