aysbuk2baby beni kadın doğum doktorları takip etti iki düşükten sonra test yapıldı bende kan pıhtılaşması çıktı her gün iğne vuruyorum ama üçüncü gebeliğimdede iğne vurmama rağmen düşük oldu iğnemi kendim vuruyodum ister istemz kuşkulandım yapamadımmı diye şimdi kendim vurmuyorum hastanede yada sağlık pcağında vurduruyorum kan testleri, rahim filmi çekildi ama kan testlerinin çıkması bir ayı buluyo ankaradan geliyo çünkü