Beyzanur_krcn1 Fasulyeninannesi sağol canim,2 tane doktora gittim biri düşmüş dedi sonra kendi doktorum kürtaj dedi alttan muane etti dedi ki çok küçükmüş sıvıyla gitmiş sen anlamadın dedi ilaç vermişti onu içtim içtikten sonra düştü zaten bebeğim 😔
Deletedmom154 Esra-2121 benim degerim 1.20iydi banada yok dediler ama 3 hafta sonra 1700 kadar çıkmıştı..
Esk012 Nermin_nur1 bende gecen çarşamba günü kan verdi 30.20 çıktı cuma günü tekrar kan verdik 90.70 çıktı ama doktorum bana tam kaç haftalık oldugunu söylemedi keseyi de göremedik sizinki nasıl oldu degerlerimiz aynı sormak istedim kusura bakmayın
-Papatya33 Esk012 değerler farklılık gösterir. Kimsenin ki aynı olmaz. Son adet tarihinize göre hesaplanır
-Papatya33 Esk012 o zaman doktor ultrasonla söyler. Gittiginizde sorun hatta kese görünüyorsa ultrason kagıdında yazar. Demek istedigim sadece kimseyle kıyaslamayın. Herkeste değer farklı seyrediyor
Rapunzel21 Bebek varım diye bağırıyor resmen 😂😂 Gözünüz aydın 😅🧿🧿💃 Ben umut verici doktorlari seviyorum ya,bu ne bir umut olsa,canım üzülmesin,8ay ne ki ☺️☺️ Allah nazarlardan korusun 🥰