pnrylcn canımmm Allah razı olsun senden herşeyi erinmeden en ince ayrıntısına kadar yazmışsın ki ne kadarda benzer şeyler yaşamışız.. benim aklımın almadığı konu sadece bu salı günü kontrole gittim ve doktor bebeğin 38+6 ile uyumlu olduğunu herşeyin yolunda gittiğini söyledi sadece tansiyondan dolayı daha sık takip edelim dedi ilaçların dozunu değiştirdi vs tansiyon takibi yaptım ama ilaçları kullandıktan sonra bebek tamamen hareketsizleşince bugün geçerken uğradım bile denebilir acile kötü birşey düşünmedim yani sonrasında gelişimi durmuş dedi kendi doktoruna git dedi ve ben bu zamana kadar devlete gitmek zorunda olmama lanet ettim resmen çünkü söyleyen kendi doktorumdu ve son iki hafta haricinde ona gidiyordum kendi işlerim eşim doktorun nöbetleri derken son iki hafta başka bir doktora gittim ve önce sezeryan alalım diyip sonra neyse sen son gittiğin doktoru acil bul pazartesi ben sorumluluk almıyım falan demesi çok korkuttu ne demek ben sorumluluk almıyım? Normal Doğum bekliyordum sezeryan düşünesi çok korkuttu ama sonrasında farkettim ki bana sadece sezeryanla alıcaz ama bebekte bir sıkıntı Yok bile demesi yeterdi. Baştan sağma birşekilde muamele gördüm ve en zoruma giden anne bebek hayatının bu kadar ucuz olması. Ya hani sadece iki üç hafta geriden geliyor olabilir ultrason ölçümleri fark ediyor olabilir herşey olabilir ama direk gelişimi durmuş ameliyata alalım diyebilecegin bir durumdaysam beni neden eve gönderiyorsun şuan resmen stresten catlıyorum pzartesi nasıl olucak diye düşüne düşüne bir hal oldum.. Senin bebiş içinde herşeyin en iyisi olur inşallah çok zorlu bir süreç olmuş insan ne kadar yıpranıyormuş bir günde gördüm seni tahmin bile edemiyorum şuan. İnşallah sağlıkla alırız kuzularımızı kucağımıza ♥️♥️