A_S_K 34+6’yız, valizi dün hazırladım , bu hafta kontrole gittim Aralık başında çağırdı çatı muayenesi için. 37. hafta içinde olacağım için bundan sonraki muayenelere giderken eşyalarla gitmeyi planlıyorum, ev hastane arası uzak:) normal doğum istiyorum, her seferinde dr söylüyorum, Allah’a şükür şimdiye kadar sezeryan gerektirecek bi durum yok