A_S_K Kızlar nasılsınız? Çantalar hazır mı? ☺️ Biz 34+3 olduk. Çantamı bugün hazırladım. 30unda randevuya gideceğim ve sezaryen günümüzü alacağız artık. 2. Doğum.🥰 Sizler ne durumdasınız?
Sevinc-Berke A_S_K 35+3üz herşeyimiz tam hala hastane çantam hazır değil bı fırsat bulamadım bu gece oğlumu uyuttuktan sonra hazırlıycam insAllah bı sıkıntı olmazsa hamağınıda kuracaz 🥰🐣
Toprak_hira59 A_S_K 34+2 yiz bizde sezeryan gnumuzu 15 aralığa aldık bekliyoruz simdi 🤗 Yaiz feci sekilde bel ve sirt agrisi var 3 gundur ne oturabiliyorum ne yatabiliyorm resmen aglatiyor sizdede basladimi acaba ben cok kilo aldigjm icin mi bu kadar siddetli? 😣
A_S_K muhendis_annee Sırt çantama telefon şarj aletleri, kimlik, cüzdan vs, nescafe, çikolata falan koyacağım anesteziden sonra tüketmek için. Onun dışında her şeyi valize yerleştirdim. Daha kolay ☺️
A_S_K Sevinc-Berke Bizde minik port beşiklerden aldık. Odasında duruyor ablasıyla bir odaları oldu. O da hazır. 🤗 Bende erteleye erteleye yıka kurut ütülr anca tamamladım. 🙈
A_S_K Toprak_hira59 yok benimde bu ara aşırı ağrıyor sırtım. Otursam acıyor,yürüsem acıyor, yatsam acıyor. 🙈 Ay bende 13 Aralık istiyorum. İnşallah doktor uygun görürde alırız o güne. Heyecan var mı?
Heja_03 Toprak_hira59 senınle aynıyız o zaman benım 15 aralılta sezeryan günüm 3 cü sezeryanım olacak bende ağırlaştm belım cok ağrıyor çatı kemığım cok ama cok ağrıyor çantam her şeyim hazır
DuyguCenkDefne Toprak_hira59 anestezi genel mi spinel mi olacaksiniz bende 5 gün sonra sezeryan olacağım hala karar veremedim. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ♥️
ananas123 A_S_K günümüz aynı. Ben daha yıkamadım bile bebeğin kıyafetlerini şuan panik 😥 bi rahatlık var üzerimde.
SEmerry ananas123 Bende 36 haftalığım daha iki gündür kıyafet yıkıyorum benim 3. Çocuğum olucak sanırım ondan rahatım 😂 aşırı rahatım ya 😂
Selver07 36+2 🌸 Son 13 gün 😢 4 aralıga gün aldık bakalım benim de 2. Doğum nasipse sağlıkla alalım kucağımıza ☺️🤲🏻
A_S_K SEmerry Benimde ikinci. Valla yıka kurut yıka kurut ütüle anca bitti hemen çantaya yerleştirdim. Diğerlerinide dolaba koyucam daha 😂
Semiha_ A_S_K Bizimde herşeyimiz hazır 36+3 haftalığız 🙂 Haftaya bizde sezeryan günümüzü alacağız ilk gebeliğim 💚🌸🙂
A_S_K Semiha_ Hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah. Bir şey kalmamış. Hangi sezaryen düşünüyorsunuz? 🙈
Sevinc-Berke A_S_K Bizim hamağımız var canım abisinden kalan abiside onla büyüdü buda öyle olacak Allah nasip ederse memnunum baya 😍
Toprak_hira59 A_S_K olmaz mi birde zaman gecse durdu sanki soyle son 5.4 die saymak istiyorum artik 🤗
bbbusrra-1 A_S_K kaçıncı haftadan sonra gün veriyolar bidahaki kontrolüm de 35 hafta olucam daha konuşmadık merak ettim🙏🏻
SEmerry A_S_K Hemen bitmiyor yahu bende bugün baya yaptım mahvoldum valla minnoşlar gelmeden yoruyorlar 😂