Nazoo_00 Sedefavc ben istiyorum 37 olsun ama doktorum uzak ılcede oturduğum için kanamam olursa diye ve suyum az olduğu için beklemeyecek
rgk Sedefavc ülkemizde hiç değer verilmediği için eğitime. hala saçma sapan sorular soran var, doktor söyle dedi ama etrafımdakiler böyle diyor napiyim, soruları🤐🤐🤐
Tombisss1 Kızlar bizde 35+4 uz aynı şekilde öyle ayaklarımda güç yok gibi bide bişey sorcam burnum kapalı boğazım ağrıyor nefes alamıyorum ne yapmalıyım sizce ne içsem ne yesem
Sedefavc Tombisss1 canım geçenlerde bende öyle oldum parol içtim sabah ve akşam nane limon içtim bal yedim pekmez yedim. Yattım bolca terleyince duş aldım düzeldm
Ecembass22 Sedefavc valla canım benimde aklıma gelen o aman sağlıkla gelsinler de korkmuyor değilim 😂