Yavuzz MinikMucizeninAnnesi bizde bugün 34 olduk aynı dedin gibi özelliklede sol sırt bölgem aşırı ağrıyor uyku desen yok inşallah saglijla bi avazda kurtuluruz
rgk Sedefavc belim kopuyor,ayaklarımdan bi arabaya kollarımdan bi arabaya bağlamışlar zıt yönde hareket ediyor gibiler😂 özellıkle sandalyede oturduğum günler ya da koltuk olsa da pozisyonum yanlışsa iyice perişan oluyorum. son 26 günümüz maksimum
Ecembass22 Sedefavc bizde 3gun sonra 36 haftalık olacağız vajinamda ve kasığımda ağrı ve kasilmalar var 🥺
Ecembass22 Sedefavc valla canım benimde aklıma gelen o aman sağlıkla gelsinler de korkmuyor değilim 😂
rgk Sedefavc benimkinde hiç hareket yok gibi cuma günü tam 36da gittim doktora normal gelmesini bekleyeceğiz dedi de benim 39 dan sonrasına tahammülüm yok, çikolata pasta börek yemek istiyorum bacım😂
Ece0907 35+3 valla insan gittikçe zorlaniyo ne doğru düzgün oturup kalkiyosun ne de geceleri uyuyabiliyosun Allah im yardımcımız olsun sağ sağlim kucağımıza alırız yavrumuzu
rgk Sedefavc en güzeli😂 ama normal gelirse de engellemek istemiyorum da dün birisi yazmıştı hassas içerik 40dan sonrasında bebeğini kaybetmiş Allah sabırlar versin tabi ona. biz okuyup üzülüyoruz ama hayata devam ediyoruz. o yüzden korktum biraz normalde ısrarcı olmam zaten. doktor ne derse🥰
Sedefavc rgk Ayy bencede doktor ne derse o benim için de. Sonuçta işin ehli onlar biz okumadik sonuçta tıp onlar okudu. Bende doktora bilmişlik taslayanlara sinir oluyorum
rgk Sedefavc ülkemizde hiç değer verilmediği için eğitime. hala saçma sapan sorular soran var, doktor söyle dedi ama etrafımdakiler böyle diyor napiyim, soruları🤐🤐🤐
Efilay Bende 36 da ağrılar uykusuzluk kasinti artık çok yoruldum 10 gündür de tekrar istifar etmeye basladim. Bayanlar bir de suyumu yeterince içiyorum devamlı tuvaletin var gibi ama çok az yapiyorum. 2 gün sonra kontrolüm var ama merak ediyorum aynı durumu yaşayanlar var mi
dundarrmervee Efilay bebek baş aşağı pozisyon almıştır benim de az biraz yürüyeyim tuvaletten çıkmış dahi olsam aynı şekilde hissediyorum 😄 Bebis aşağıya doğru baskı yapıyor
dundarrmervee Sedefavc Şanslısın canım sen yine 😄 Benim annem sizlere ömür kaynanam desen o da temizlik yapabilecek biri değil. Bende yarından itibaren yavaş yavaş petek falan temizliklerimi yaparım. Temizlikçi tutsan ben temizliği başkasına yaptırmayı hiç sevmiyorum el mahkum biraz.
Sedefavc dundarrmervee valla annemde hasta haliyle yaptı ben yapıp kendimi çok yorarim birşey olur sancim olur diye kadın zor bela yaptı. Kaynanam sağlıklı bir arka sokakta oturuyor sende gel dedik gelmedi yardıma. Temizlikciye sordum 370tl para istedi. Annemde yazık günah dedi cebine kalsın ben yaparım bir şekilde dedi yaptı Allah razı olsun