Glser Efulim- ben ilk oğlumda kullandım vermişim birine çok battaniyem var o yüzden bunda almam zaten eski usul köy beşiğinde yatiricam ilk baş orda sarılıyor ama kullanışlı bir battaniye fermuarlı altı açık olanlardan alın ben baya kullanmıştım üstünü acamiyordu
Efulim- Glser E bebekte olanlardan mı penye gibi çift katlı olanları falan var 🙂 Onlar bizim için biraz ince kalır ya Mart ayında doğucak ve doğudayım kar kış sert geçiyor bide yatak odası pek ısınmıyor bizim mecbur kalın bi şey alıcam sanırım bende az kullanılacak diye para vermek istemiyordum da işte 🙂
busra_080421 Melek141120 daha kullanmıyorum ama bnm aldığım tog u 2.5 kundak gibi olacak gibi değil etrafımda kullananlar var memnunlar
Glser Efulim- açılmadı cnm ama https://m.trendyol.com/bebessi/erkek-zurafali-battaniye-p-34391007?boutiqueId=61&merchantId=188093&gads=true&tyutm_source=google&tyutm_medium=cpc&tyutm_campaign=x:home_y:gm_z:cocuk-gerec_t:pla_smart_shopping&gclid=Cj0KCQiA-eeMBhCpARIsAAZfxZCMgnS5WQxmKltkM9NHOKe9mPLlvT3nKA4lUWJPf6_Zl2DGfeX-xtkaAmfzEALw_wcB#&gid=1&pid=1
esradmrz ben owli 0.5 tog hem yenidoğan kundak sonrasında ise uyku tulumu olarak kullanabileceği birşey aldım. Benim de kafam karışıktı henüz kullanmadık birşey diyemicem ama battaniye örtmeyi ve kendi kendime kundak yapmayı asla istemediğim için aldım.
Kepiiiiianne Melek141120 https://ty.gl/iea9dqdqod bu markayı kullanıyorum ben dogdugundan berı suan 7 aylık oğlum asırı guzel. Fiyatı bıraz pahalı ama indirimi yakalarsanız mutlaka tavsıye ederım🙏🏻🌸
inva Didemmmmm bende owlinün fış kundağından almayı düşünüyorum ama uyuyan bir bebek için fazla sıcak olmazmı her gece ben onu dışarı çıkarken kullanmaya alacaktım
anaacemi https://ty.gl/dpe23r3clz https://ty.gl/l8cq8odt7d Ocakta doğum yapacağım. Bunlardam aldım yenidoğan uyku tulumu. https://ty.gl/5a6gmvick1 Bununlada kundak yapacağım. Tog değeri olmayan şeyleri almayı mantıklı bulmuyorum.
Ylmzberivan [https://www.civilim.com/albimini-kiz-bebek-kundak-battaniye-40x75-cm-ekru-11725](https://) kızlar bende Ocak ta doğum yapacam kundaklı battaniye aldım uyku tulumuda aldım ama 3-6aldım
esradmrz anaacemi bu tulum 20 24 derece arası yeterli oluyormus ama ztn daha yüksek toglu ürünler de var evin soğukluğuna göre sipariş edilebilir 😘