Melek141120 Kızlar evimiz çok soğuk oluyor kışın doğalgaz merkezi sistem gece kapatıyorlar. Bebeğim inşallah hayırlısıyla ocakta doğacak. Bir türlü yenidoğan uyku tulumu bulamadım eğer alanınız varsa nerden aldığınızı bana söyler misiniz?
Didemmmmm Melek141120 vanım bende Aralık’ta doğum yapacağım. bende aldım ama dediğin gibi yenidoğan uyku tulumu yok ama 0-6 ay aldım.
Glser Melek141120 yeni doğana uyku tulumu yok cabim zaten de kullanılmaz kundak battaniye ler var onlar çok rahat oluyor onlara bak istersen
busra_080421 Melek141120 bende birkaç haftaya doğum yapacağım inşallah uyku tulumu aldım ama yenidoğan almadım alt tarafı torbalı olup 70 cm olandan aldım kış bitimine kadar rahat rahat kullanırız diye düşündüm
Kepiiiiianne Melek141120 https://ty.gl/iea9dqdqod bu markayı kullanıyorum ben dogdugundan berı suan 7 aylık oğlum asırı guzel. Fiyatı bıraz pahalı ama indirimi yakalarsanız mutlaka tavsıye ederım🙏🏻🌸
Mommy90 Benim bebeğim de ocak ayında doğacak. Yenidoğanlara yorgan önermiyorlarmış. Ben de merak ediyorum önerileri.
Gecegunesi Zaten uyku tulumları çok uzun olmuyor oğlum 3 yaşında 5 yaş için aldım olmuyor , 0-6 ay alsanız kolları ayakları katlasanız daha iyi olur sanki
Efulim- Bende merak ediyorum bu konuyu 🤔 Bizim doğum Mart ayında ve doğuda yaşıyorum madem ilk zamanlar bi şey örtmeyin diyorlar ben bu çocuğu nasıl ısıtacağım? Uyku tulumları 9.aydan başlıyor ki el kadar çocuğa nasıl uyku tulumu giydireceğiz
Melek141120 Efulim- evet ya kara kara düşünüyorum vallahi nasıl olacak diye tamam battaniyeye sararız ama ne derece
Efulim- Glser Ben az kullanıcak onu diye almayı düşünmüyodum aslında dediğin gibi onda risk daha az olur herhalde
busra_080421 Melek141120 daha kullanmıyorum ama bnm aldığım tog u 2.5 kundak gibi olacak gibi değil etrafımda kullananlar var memnunlar
inva Didemmmmm bende owlinün fış kundağından almayı düşünüyorum ama uyuyan bir bebek için fazla sıcak olmazmı her gece ben onu dışarı çıkarken kullanmaya alacaktım
Glser Efulim- ben ilk oğlumda kullandım vermişim birine çok battaniyem var o yüzden bunda almam zaten eski usul köy beşiğinde yatiricam ilk baş orda sarılıyor ama kullanışlı bir battaniye fermuarlı altı açık olanlardan alın ben baya kullanmıştım üstünü acamiyordu