Gmze17 öncelikle çok geçmiş olsun sen ve bebegine sağlık diliyorum Rabbimden🤲 canm benim de 33.haftada normal kontrol için gittiğimde nst de sancı çıktı serum taktılar tekrar nst çekildi yine sancı çıktı. Ertesi gün yine nst çekildi sancı çıktı ama pek önemli değildi sanırım beni eve gönderdiler. Şimdi 34+2 deyiz kasıklarımda bı ağrı var bazen bı sancı giriyor senin belirtini de kendime çok benzettim umarım bizimki biraz bekler