Damla6606 ElifSencan123 yurt dısında hersey normal karşılanıyo canım zaten düzensiz bi şekilde cıkıyo sancım ilk gebelik oldugu için bu kadar agrılar normal dedi ve cıkardı
zeynopd AycanUzun bazen karnımın üst köşesinde top gibi oluyo. karnım sertleşiyo taş gibi. günde bir magnezyumum var onu içince rahatlıyorum. nstde az çıktı sancılarım. ama öyle karnıma kasıklarıma vuran bi sancım yok henüz. ama çabuk yoruluyorum artık.