Damla6606 geçmiş olsun canım dün bende çok yaşadım bebek yazık saatlerce kesildi sonra gece açıldı hareketleri rutine döner gibi oldu kıyamadım ona allah bağışlasın seninkini de benimde Nstde bişey çıkmıyor ama bariz belli artık kaburgama doğru çıkıyor kasiliyor bir 10 sn sonra düzeliyor sonra yine aynı eşimle saat tuttuk dedik bugün gelir belki diye yazık benden çok korktu bakıp bakıp duruyor bi saate bi bana Bizd e 35+3 olduk bu aralar çok korkuyorum bişey olucak diye iyice takıntı ettim minicik şeyden acava doğum sancısı mi diye düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum 😣😣