Evrim1906 Hs14 benim en büyük şansım sami ulus beştepe ek bina oldu canım oğlumu orada doğum yaptım Allah nasip ederse bu bebeğimi de orada doğum yapacağım doktorları harika benim için
charlottececi Hs14 sehir hastanesi, ankara tıp ya da gazi tıp fakültesi üçünü de cok araştırdık. Ankara tıpta bizzat doktor yakınlarım doğum yaptı. Üçü de çok iyi. Çocuk acısından cok onemli yenidogancilari iyi. Ben gazide dogum yapacağım kısmet olursa ins🙏🏻
Ceydatolga_ kraliceari Şam’ı Ulus’ta hangi doktora gidiyorsunuz acaba, Doğum için iyi bir hastane mi, biraz bahseder misiniz ☺️ Bende oraya gidiyorum da, 20 günüm kaldı, tedirginim
kraliceari Ceydatolga_ kuzum merhaba Allah bi avazda kurtarsın inşallaj . Doktorum hep aynı doktor değil ama zaten doğuma o gün hangi doktor varsa o giriyor ebe giriyor ama temiz güzel odalar tek kişilik doktorlar ilgili tek beğenmediğim muayene olarak bakıp gönderiyor bebeği detaylı göstermiyorlar ama olsun ben normal doğum yaptım tertemizdi oda da duş var
Ceydatolga_ kraliceari amin inşallah canım Rabbim hepimizi tek sancıda kurtarsın inşallah sağ salim kucağımıza alalım 🙏🏻 Bilgiler için teşekkür ederim canım, bende oraya gidiyorum bakalım Doğumu orda düşünüyorum hayırlısı olsun 🥰
Hurimsi Bende sami ulus beşevlere gdiyorum elif yılmaza kontrol oluyorum çok methedildi bana da bu hastane ama merak ettiğim cinsiyet söylüyolar mı bazı hastanede sorulmasına bile izin verilmiyormuş
Evrim1906 Hurimsi bende beştepe ek binaya gidiyorum canım kaç haftalık sın ve eğer cinsiyeti görürlerse söylüyorlar