Akbus Gördüğüm tedaviler kullandğım ilaçlar sonunda aldığım kilolar yüzünden 98 kg ile hamile kaldım. Bu beni çok tedirgin ediyor. Çok ama çok dikkatli olmam gerekiyor sağlıklı beslenme adına bu süreci fazla kilo ile geçiren hanımlar var mı acaba
kubra22- Akbus canım çevremde senin kilonla hamile kalan doğum yapan insanlar oldu bebekleride çok sağlıklı hiç korkma yinede yemene içmene dikkat et mesela sınır 115 yada 118 olsun kilo olarak üstüne çıkmamaya çalış aldığın kiloya göre ayarlamaya çalış
kucukcivcivim Akbus merhaba 96 kilo ile hamile kaldım. İlk 3 ay mide bulantılarım ve hazımsızlık yüzünden 3 kilo verdim. 4. ayı bitirdik 93 ile devam ediyorum. Ben de diyetisyen yardımı almayı planlıyorum bundan sonraki aşamada. 🙂
Cansu4401 Akbus canım benim ablamda 130 kilo ile doğurdu ama diyet yaparak oda kilolu doğum yaptı sana tavsiyem bı doktor kontrolünde beslemen kilo alimin iyi olur korkma
Baharozdemir Akbus 94 ile hamile kaldım şu an tam 100 Kilo oldum. 30+4 teyim. Maalesef kilolu olunca bu tarz sıkıntılar yaşıyoruz. Alttan muayene oluyrm çoğunlukla zaten. Çift serkulajli oldgm için. Suyu fazla tüket yesen de çok almiyorsun. Sıkma canını hepimiz aynı şeyi yaşıyoruz
Akbus kubra22- daha çok yeniyim şuan zaten mide bulantılarından yeme olayım yok doktor kilodan dolayı iğne verdi 38 hafta kullancaksn dedi. Kalp atışını dinlemeye gittik göbeğinden dolayı iyi duyamadım dedi bunlar beni çok üzüyor
kubra22- Akbus kıyamam kuzum ya yeterki bebeğin ve sen sağlıklı ol gerisi boş ne gerekiyosa yaparsın zaten üzülmemeye çalış kucağına alacağın günleri düşün bunlara takılırsan hiç zaman geçmez başka şeyler düşün
elmassrma kucukcivcivim kesinlikle almalısınız ilk 6 ay bende hiç kilo almadım almıyorum diye gerek duymadım 93 kiloyla hamile kalmıştım.fakat Son ayda öyle bir şiştim ki 11 kilo aldım şuan 2 hafta var doğuma bakalım ne olacak
Meftunnanne1 Canım bende 102 ile hamile kaldım 110 ile doğuma gittim çok kilo alırız zannediyoruz ama alınmıyor bol su içtiğin sürece hiçbirşekilde korkulan kadar kilo almazsın gayet sağlıklı bebeğimde şimdi 2. Hamileliğim bu seferde 94 le kaldım bakalım ne olacak sıkma canını sağlığın yerinde olsun yeterki
Akbus Meftunnanne1 çok sevindim keşke kilolu hamile kalmasaydık tabi ama bu şekilde de sağlıklı gebelik olabiliyor demek ki Allahım bana da nasip etsin siz de bebeğinizi sağlıkla büyütün🤗🤲
kucukcivcivim Akbus inşallah, göz açıp kapayana kadar geçti zaman :) bizim sadece düşük riskimiz var. Ama kilo ile alakalı değil bu durum. Çok dikkatli olun, kendinizi yormayın fazla. Bebişlerimize sağlıkla kavuşuruz inşallah 💖
Meftunnanne1 3 aya kadar hep alttan bakılıyor benimde karnımdan gözükmüyor bile canını sıkma hiic doğunca yaşayacağın güzellikleri düşün bitanem herkes zayıf olup zayıf doğurmak ister ama herkes kendi yaşadığını bilir ilaçlar hayat sıkıntıları bizde bu halde olmak istemezdik Allah sagligimizdan etmesin yeterki
Akbus Meftunnanne1 amin amin hep bunun için dua ediyorum hiç alttan muayene olmadım daha 6.haftadayım keseyi zar zor gördük bir de kalp atışını duysam içim biraz rahat edcek
Akbus kucukcivcivim inşallah Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. İsteyen herkesi sevindirsin🌼
Selindora Akbus bende 96 ile hamile kaldım. Bulantı ve kusmadan dolayı 3 kilo verdim.7. Haftada İlk öğrendiğimde keseyi geç gördük kilodan dolayı.Kalbi 8 haftada karından net duyamadı. Alttan baktı çok net duyduk. Zaten ultrasonda gösterdi duymadan bile görebiliyorsun pıt pıt atan birşey🥰
Sonyy Akbus Akbus @Meftunnanne1 bende 77 kiloyum ve 6+2 deyim 1 aralıkta kalp atışını duymaya gidicem. Kızlar yazdıklarınızı okuyunca korktum Stres yapmayalım
Akbus Cansu4401 bu 3 ayı atlatınca sanırım ben de bir uzmanla devam etmeliyim ailem de genetik şeker hastalığı da var bunları yaşamak istemem gebelikte çok teşekkür ederim desteğinize🙏
Meftunnanne1 Bende duymadım ama kalp atımı var dendi daha 7. Haftadayım alttan bakılıyor hep benim alıştım kuzum ben demekki senin karnin çok yağlı değil gözükmüş senin adina çok sevindim ileri doğru kalp atisida duyarsın🥰
Akbus Meftunnanne1 bana da öyle dedi kalp atışı var dedi hem küçük hem göbekten dolayı iyi duyulmadı dedi Bi 3 hafta daha bekliyelm daha iyi duyarız dedi
YaseminBaris Akbus bende 86 kilo ile hamile kaldim 33 haftalik gebryim ve sadece 88 kiloyum şuan. Sadece 2 kilo aldik cok dikkat ediyorum doktorunla konus bence canım önemli olan bebeyin kilo almasi
Akbus YaseminBaris 2 kilo mu harika siz en zoru başarmışsınız tebrik ederim sağlıkla kucaklsyın bebeğinizi🌼🤲
Imkansizim Akbus merhaba canım öncellikle rabbim hayırla kucağına almayı nasip etsin ben çok kilolu hamile kalanlardan biriyim ilk oğluma 98 ile hamile kaldım 107 ile doğum yaptım hatta tam veriyordum ki şuan kızıma hamile kaldığımı öğrendim 99 ile hamile kaldım şuan 104 kiloyum ve son 14 gün var doğuma. ayrıca hiç korkma dengeli ve düzenli besle kendin değil çocuğa kilo aldırmaya çalış ve ben ilk doğumumu normal yaptım sakin bir terslik olur falan diye de düşünme normal yapabilirsen normal doğum yap. Hatta beni gören bu kiloyla çatır çatır iyi doğurmuş bile dedi oğlumu 4 kilo doğdu bebeğe kilo aldır ve bol su iç
Akbus Imkansizim merhaba günaydın Allahım sağlıkla bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin. Bana da sizin gibi sağlıklı bir gebelik ve doğum nasip etsin inşallah benim de böyle geçer. 🌼🤲