Miniklimonum Rukiyeahmet benimde yok denilecek kadar gölge gibiydi sanki varla yok arası ama vardı sonuçta bişe görünüyordu daha yeni diyeymiş meğer 21+6yız şuan karnımdan oda selamlıyor inşallah sende güzel haberle alırsın ❤️❤️
Mine1 Rukiyeahmet Rukiyeahmet Ben de sabah uyandım test yaptım tam testi atacakken hiç belirgin olmayan çizgiyi farkettim ve testi tekrarladım yine aynıydı Koşturdum kan vermeye 😍 Hadi inşaallah haklarımızda hayırlısı olur 🙏🏻
Mine1 Rukiyeahmet Ama ben deeeee 😍😍😍 çok şükür canım 😍😍 Benim de o gün yazdığımda 57 çıktı bugün de verdim 1277 çıktı cuma ya da cumartesi bekliyor doktorum 😍😍
Rukiyeahmet Rukiyeahmet kızlar cok şükür cumartesi kan verdim 840 çıktı Çarşamba da doktor kontrolüm var 😊
Gyzzzz Benimde 2 testim silik çıktı hatta adetime 5 gün vardı. Sonra gittim dijital clearblue markasını aldım emin olmak için. Pozitif çıkmıştı. Sizinde öyle alma şansınız varsa dijital olanı alın derim o daha garanti :)
Mine1 Bu Arada ben adetime 3 gün kala predictor erken hamilelik testi yaptım çıkmamıştı Adetimden bir gün sonra laboquick normal testinde çok silik çıktı
ikizlerin_annesi__ Rukiyeahmet Benim de öyleydi canım iki tane üstüste yaptım ikisinde de seni çıktı ikinci çizgi çok şükür şu an 19 hastalığın darısı hayırlı şekilde sana olsun inşallah
Rukiyeahmet ikizlerin_annesi__ amin kuzum bende şimdi sata gore 6+2 yim yarın usg ye girecem keseyi görecez insallh 🥰