Rukiyeahmet Merhaba kızlar adetim 3 gün gecikti test yaptım 2. Ci çizgi silik çıktı hâmilelik varmıdır yada sizde oyle olup hamile kalan varmı ben yinede kan vericem ama merak ediyorum 🤔
nvn-mutlu Rukiyeahmet benimde ikinci çizgi silikti canım çok şükür güzel haberi aldık sonra 🤲🥰 İnşallah sende güzel haberler alırsın
Aslylmz Benimde öyleydi canım baya silik bir çizgiydi hcg değeri biraz düşük oluyor istersne biraz daha bekleyebilirsin doktorda bi kaç sefer verdirip takip ediyor cünkü belli bir seviyeye gelene kadar ☺️ Hayırlısı olsun insallah 🥰
zulals merhaba adet gecikmesinden kac gundur sonra net iki cizgi cikar? 4 gundur hep silik cizgi cikiyor. adetim iki gun oldu gecikeli
Sjana Rukiyeahmet benim regl tarihime vardı şüphelendim test yaptım inanılmaz silik çıktı iki gün sonra tekrar yaptım baya belirgindi şu an hamileyim ama net olmasını istersen kan testi vermelisin bir saate sonuç çıkıyor ☺️ Güzel haberler alırsınız inşAllah🌸
Kksll Rukiyeahmet inşallah hamilesindir Allah gönlüne göre versin ama silik çizgiye güvenmiyorum açıkçası başıma gelip hayal kırıklığına ugradigim için o yüzden bence umutlanma bı kaç gün daha bekle yada kan ver daha kesin olur.
Serpil-Harun21 Rukiyeahmet üç Ayrı test yaptım üçünde de silik Çıktı bebek te beklemediğim bir zamandı zaten ama 36*4haftalık hamileyim