19+5 teyiz. Ancak bebeğimin hareketlerini hala hissedemiyorum. Ara ara kasık ağrısı hassasiyeti oluyor o kadar. kilolu da değilim ama. Annem 22.haftada hissetmiş beni. Acaba bu genetik mi bilmiyorum. 1 aaralıkta ayrıntılı ultrasonum var o zamana kadar bebek nasıl acaba diye düşünüp duracağım😞 benim gibi hissetmeyen oldu mu?