Arkadaşlar merhabalar 37+2 günlük hamileyim. Dün doktora gittim ve bebeğimin kilosunun 2500 boyunun da 35. Haftayla uyumlu olduğunu söyledi. 😔 Çok kilolu olsun istemiyorum ama biraz toparlansin istiyorum benim gibi olan var mı aranızda ? Ya da tavsiye verecek olan