23 haftaya girmemize 1 günümüz kaldı iki hafta önce gittiğimde 400 grmdi şeker yüklemesi testi yaptırdım sonuçlarımi doktora gösterirken Dr bebeğe birdaha bakalım dediğinde kilosu 775 grm olmuş dedi😃🧿 ne yaptın dedi normal besleniyorum sadece bu iki haftadır kendim evde muzlu toz nesguikli süt yapıp içiyordum iki yaşında kızım var ona yapıyorum aslında bnde onunla beraber sabah akşam içiyorum😃 doktorum maşallah böyle devam dedi sizede tavsiye ederim😊 yarım litresüte iki muz bı tatlı kaşığı toz nesguik densyenlerede faydası olur inşaallah 🌸😊