Aysehsdmr üzülmeyin demekki bebek sağlıklı değilmiş. Benim de iki düşüğüm var ne kadar üzücü olduğunu biliyorum. Ama olumlu yönünden bakın, gebe kalabiliyorsunuz. Bu ay olmazsa iki ay sonra olur Allah’ın izni ile. Bu arada ama gerekli testlerinizi yaptırın. Kan pıhtılaşması, genetik testler, rahim filmi gibi.