Aysehsdmr anladım, belki geç döllenme olmuştur o sebeple böyle görünüyor olabilir diye düşündüm.
Malesef aynı durumu yaşadım ama sonu güzel bitmemişti. İnşallah siz 10 gün sonra kalp atışını duyarsınız. Yine de Allahtan hayırlısı diyorum, şimdi ya da sonra Rabbim size de sağlıklı bir gebelik nasip etsin 🤲🏻