Asyarslan60 Bfduam evet canım 12 ama ben 15 i bekleyeceğim dayanabilirsem :) belirti arama zaten çatladıysa eğer onu bile anlamadım ben akıntı vs yok doktor da adet olursan gelirsin demişti çatlayıp çatlamadığı kontrol edeceğim demedi bana
berrayusuf benim ilk denemem tuttu suan 4 arti 5 im pazartesi gunu doktora gidecegim insallah kesem gozukur insallah rabbim size de ilk seferde tutmayi nasip etsin benim caylatma ignem 28 ekimde vurulmustu
Bfduam berrayusuf hayırlı olsun bebeğiniz şimdiden:) Yumurta takibi olmuştu muhtemelen iğne olunca sonunda. Kaç yumurta kaç ml idi gelişen, sağ/ sol?
berrayusuf Bfduam yumurtam 22 17 ydi sagdaydi 1 taneydi normalde pkosluyum diger onceki iki ay 2 3 tane vardi ama iste nasip bu ay 1 tanr yumurtam cikmisti 😊
cocukhasretim Bfduam ilacı var sadece canım.Dün aşılama yaptık şimdi sonuç bekliyoruz bakalm bir yanım heyecanlı bir yanım hüzünlü😔
Denizfatmayldz Cuma sabah 6 da vuruldum bugün akşam 6 da 36 saatim doldu şiddetli ağrı oldu iki saat kadar bakalım hayırlısı olsun
Bfduam Denizfatmayldz had hayırlı sonuçlara vesile olur inş🤲 36 saat dolunca şiddetli ağrı mı oldu? Benim öğlen 12 de dolacak henüz ağrım yok. değerlendirmişsindir zamanı geldi, Kaç yumurta, kaç ml oldu, ağ/ sol?
poncikveannesii Bfduam ilkinde tuttu benim öncesi uzun mesele femara folik asit sonrası vuruldum iğneyi doktor en önemlisi yumurta boyutu rahim kalınlığı iğne ve ilşki saati hepsni hesaplması lazım bizim doktorumz öyle yaptı iğneyi hangi gün saat kaçta ilişki hangi günler hangi saatler diye iyice tembihledi yazıp verdi çok şükür tuttu tabi ben garanti olsun diyede dört saat boyunca yataktan kalkmadım onunda etkisi var🤣
Merve_bulut_55 Bfduam canım 2 kez kimyasal gebelik geçirdim bu sebeple doktora gitmeye basladim doktorum ilk yumurtlama takibi ile basladi yumurtam olgunlasinca ovitrelle igne oldum dedigi gunlerde iliski oldu çok şükür rabbime o ay tuttu 🤲🥰🥰 suan 29 haftalik hamileyim oğluşumu bekliyorum Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşAllah 🤲
Gamzecem Merve_bulut_55 merhaba canım bizde 1 yıllık evliyiz bebek istiyoruz aynı zmnda pko hastasıyım düzensiz regli oluyorum doktora başladım yumurta takibine aldı ilaç verdi yumurta gelisiyor çok şükür 10 mm ile başladım şuan 16 mm olmuş yarın tekrar gidicez bakalım süreci merak ediyorum bu gece ilişki önerdi sabahta bana gel bakicaz dedi
nese_gocuk Bfduam Bence belirti arama yani herkeste ağrı olacak diye bişey yok zaten çatlatma iğnesi ağrısız bı işlem herşey Allah’tan sadece ümit kesmemek lazım sonucu beklemedeyim bende 3 Aralık’ta test yapicam
Denizfatmayldz Bfduam evet kivrandim resmen ağrıdan 3 yumurta oldu 18 sol da 16. 17 sağda ertesin gün iğne vuruldum dahada buyumuslerdir herhalde hakkımızda hayırlısı sizin kaç yumurta kaç ml
Merve_bulut_55 Bfduam tam hatirlamiyorum ama sag yada solda hic gelismemisti tek tarafta vardi doktor pek ümitli degildi ama yinede yapalim igne dedi iste rabbim nasip edicekya oldu 😊
cocukhasretim Bfduam evet beklemesi de zor gerçekten.Süreçlerde zor Rabbmn izniyle herşey güzel olacak inşaallah🤲🏻