Bfduam Merhabalar hanımlar, Yumurta takibi yaptıranlar, çatlama iğnesi deneyimi olanlar ve halihazırda olup bekleyenler, Beraber bekleyelim mi? Ne zaman oldunuz ve süreçlerimizden bahs edelim, Buyrunuz Topiğimize🌹
poncikveannesii Bfduam ilkinde tuttu benim öncesi uzun mesele femara folik asit sonrası vuruldum iğneyi doktor en önemlisi yumurta boyutu rahim kalınlığı iğne ve ilşki saati hepsni hesaplması lazım bizim doktorumz öyle yaptı iğneyi hangi gün saat kaçta ilişki hangi günler hangi saatler diye iyice tembihledi yazıp verdi çok şükür tuttu tabi ben garanti olsun diyede dört saat boyunca yataktan kalkmadım onunda etkisi var🤣
Merve_bulut_55 Bfduam canım 2 kez kimyasal gebelik geçirdim bu sebeple doktora gitmeye basladim doktorum ilk yumurtlama takibi ile basladi yumurtam olgunlasinca ovitrelle igne oldum dedigi gunlerde iliski oldu çok şükür rabbime o ay tuttu 🤲🥰🥰 suan 29 haftalik hamileyim oğluşumu bekliyorum Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşAllah 🤲
Sedadgr Guldane32 Ben 5 kere vuruldum hicbiri tutmadı tedaviyi bıraktım kendiliğimden hamile kaldım stres yapmayin öncellikle
Ozumbrk Selam hanımlar bende bir kere vurdum şuan hamileyim çok şükür. Doktor çok önemli bence bu konuda.
cocukhasretim Bende vurdum çatlaması güzel oluyor ama hamile kalmadım şu anda aşılama denedim yine ovitrellayla çatlattım
Asyarslan60 Bende vuruldum 16 kasım da Suan bekleme aşamasındayım,gün aşırı değerlendiriyoruz,klomenle büyümüştü pcoluyum bakalım 1 aralıkta test yaparım inşallah tutar ❤️🙏😘🌸
Bfduam Asyarslan60 iğneden sonra ilk değerlendirme kaç saat sonra oldu? Bana 36 saat dedi Dr. Inanın etkileri var mı? Bende henüz yok bugün oldum.
Eylull17 Asyarslan60 bende pkoluyum klomenle kistler gitti igne verdi olmadi ondan sonra ki ay clife diye bir karışım var onu kullandım ve adet olmadım gebe kaldım. Insallah senin tutar saglikla tutunsun bebegin sana 👼🏻
Happykariner Asyarslan60 13 kasımda da ben vuruldum saglıkla gelir inşallah bebişlerimiz bize tutunur inşallah
Asyarslan60 Bfduam canım salı günü oldum iğneyi, pazartesi salı çarşamba birliktelik oldu,çarşamba günü 36 saatdi. Doktorum zaten 36 saatten sonra gün aşırı dediği için gün aşırı değerlendirmeye başladık. İğneyi vurulduğum gün sağ kasığım battı ağrıdı sadece şimdi çok normal hiç bir belirti yok:)
Asyarslan60 Bfduam evet canım 12 ama ben 15 i bekleyeceğim dayanabilirsem :) belirti arama zaten çatladıysa eğer onu bile anlamadım ben akıntı vs yok doktor da adet olursan gelirsin demişti çatlayıp çatlamadığı kontrol edeceğim demedi bana
Ozumbrk Bfduam ben çarşamba ba öğlen 12 vur dedi cuma gece 12:00 ve cumartesi öğlen 12:00 ilişkiye girin dedi doktor saat verdi bana tamda dediğini yaptık çok şükür bugün 8.ci haftadayım