basaksahinx Sevda-3458 ben 2. Aşıdan sonra 6 ay geçince 3 yü de olmayı düşünüyorum doktorum öneriyor. Covid hamile bi iki arkadaşım vardı onları gördükten sonra olmalıyım diyorum
busrasahinn Sevda-3458 17 ve 21 haftalarimda 2 doz Biontech oldum kol ağrısı ve halsizlik dışında hiç bir yan etkisi olmadı bebegimin gelişimi de suan için iyi tam 31 haftalık olduk 3 dk once ☺️
Asyagiller Ben 28. Haftada oldum yani dün, Sinovac oldum Biontech için cesaretim yoktu, şimdilik bir yan etki yok gibi, hafif baş ağrısı oldu ve kolum çok az acıdı o kadar, inşallah ilerisi için de olmaz kötü bir etkisi
Petunya Bende 17 haftalığım biontec olmayı düşünüyorum 3 dozu olacağım ama olmakla olmamak arasında kalmıyor da değilim