basaksahinx Sevda-3458 ben 1. Ay da 2. Aşığı bilmeden oldum. Doktorum tecrübe ettiğimiz şeyler değil ama aşının hamilelik üstünde olumsuz etkisinin pek görülmediğini söyledi. Covidli hamilelileri görsen bi dk düşünmezsin dedi zaten. Ama ilk 4 aydan sonra genel de öneriyorlar
ipekkizim2601 Zeynepty neden 28 ilk dozmu doktorun mu önerdi bende şu an 28 haftadayim olmayi düşünüyorum biyontek
basaksahinx Havva-42 biontech oldum. Doktorum aynı zaman da hastanede yatacak dereceki hamile hastaların çoğunluğu aşısız olanlar dedi. Kalan kısımda kronik hastalığı olanlar
TnsNfs Ben ilk ayımda oldum bilmiyordum hamile olduğumu ama hiç sıkıntı olmadı. Zaten doktorlarsa bi sıkıntı tecrübe etmediklerini söylüyorlar
Zeynepty ipekkizim2601 tetanoz aşısı fln oldum ya aradan zaman geçmesi gerekiyordu anca bu haftaya denk geldi
hanife-71 ben oldum 34 haftamda biontek bi yan etkisi olmadi sadece vurulduğum kolum ağrıdı 2 gün okadar doktorlarda olun diyor zaten canım ❤️
Ozlemba Sevda-3458 22 haftalıkken biontech oldum dört gün sonra covit olduğumu öğrendim ilk yan etki sandım ama covitmisim üstünden bir buçuk ay geçti şimdi ikinci doz geldi olmaktan korkuyorum ama galiba olacam ilk dozumu boşa olmus olmak da istemiyorum
basaksahinx Sevda-3458 ben 2. Aşıdan sonra 6 ay geçince 3 yü de olmayı düşünüyorum doktorum öneriyor. Covid hamile bi iki arkadaşım vardı onları gördükten sonra olmalıyım diyorum