Imraninannesi 40+2 olduk ama hala tik yok benimde gozum nisanda suda sancida ama yok kizim gelmek istemiyor bide yan duruyor 1 haftadır büyük ihtimalle sezeryan gözüküyor dedi doktorum bakalim persembe gunune kadar bekleyelim belki döner dedi pek umudum yok ama😞